Helgen

I helgen har jag varit i Sala och lekt med folk, och i Uppsala och lekt med Moa. Under dessa två otroligt underhållande dagar har jag lagt märke till vissa saker som skiljer sig från det som brukar vara.

1. I Sala är inte alla killar Homofober
2. Jag har sett Byz live
3. Evelina har visat sig vara en människa som försvinner ibland
4. Jag har lättare för att umgås med killar än med tjejer
5. Jag har visat mig vara en människa som försvinner ibland
6. Det är svårt att sova bredvid någon som snarkar mycket
7. Jag har spelat ölspel och inte förstått reglerna alls
8. Jag har åkt tåg själv och somnat ytterst olägligt
9. På Donken i Uppsala finns det toaletter som spolar sig själva
10. Det finns supertork där också
11. Min mobil har bättre ljud än min dator

Dessutom har jag upptäckt att Moa är jättesmart. Vi diskuterade allt möjligt mellan himmel och jord, och kom så småningom in på "kärleksbekymmer". Jag tror i alla fall att det var det, men jag är inte säker.
I alla fall så sa då Moa Filosofen Westerholm:

"Jag vill inte bli kär, jag vill att någon ska bli kär i mig"

Jag tyckte det var assmart! Sen om du nu tycker att jag och Moa är jätte-egoistiska, så kan jag tyvärr inte säga någonting om saken. 
MOA! YOU RULE!

Vi diskuterade också de konstiga utslagen som jag och Evelina har fått på underarmarna. Moa konstaterade att det nog var gräsloppor eller nåt. Jag konstaterade att jag höll på att muteras till ett monster.

Det är säkerligen fler saker som borde stå med på listan, men jag kommer bara på dessa än så länge!
Aja, nu ska jag sova i soffan. 

<3 Sova <3





Kommentarer
Postat av: Moa

Jag har mina stunder :)) Föresten är det inte ett dugg egoistiskt enligt mig, bara väldigt sant!

2010-08-02 @ 19:40:41
Postat av: Kim

Helt sant :o Håller med till 100%

2010-08-02 @ 21:34:33
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0