Nu jäflar

Nu jäflar ska jag ta tag i bloggdesignen! Jag är förkyld, jag har ätit för mycket, jag är snorig och täppt i näsan och jag har feber. Ultimata förutsättningar för bloggdesign om jag får säga det själv.

Eventuella felstavningar och annat konstigt som kan förekomma på bloggen är orsakat utav febernoja. (you gotta lova förkylningar. Måste vara den absolut bästa ursäkten för misstag haha!)

Incubus spelas friskt på Spotify och de ljuuuufva tonerna utav ja... precis. Incubus klingar in i mina ömmande öronhål. Ja, precis. Självklart är det öronhålen som ömmar. Inte öronen. Bra, då har vi det lilla missförståndet avklarat. För att inte förvilla er ännu mer så tänker jag ge er ett låtförslag, och nu trodde alla att jag skulle ge ut låten som våran ensemble spelar, men NEJ! 
Jag tänkte att alla skulle lyssna på:

Hit me baby one more time - Brittney Spears.

HAHAHA nej. Jag bara feberskojar, så om det inte är roligt skyll på febern! *gör tummen upp*
Jag menade egentligen att du skulle lyssna på Incubus skiva; A Crow Left of the Murder...
Och jag vet inte alls vad det där tecknet egentligen är, men det såg fint ut. Det passade sig liksom inte med något annat tecken, så jag slog till och använde det!

Nu kanske jag ska ta och påbörja min snigelfobi-terapi, vilket innebär att jag nästan tänker måla en i inkscape. Bara för att dom är runda och shlemmiga. Eller nej vänta. Jag skulle ju påbörja min renovering utav bloggdesign!


En Apa från Ölands Djurpark strövar omkring och putar med läpparna. Antingen har fjortisbeteendet spritt sit, eller så försöker de helt enkelt på sig sångövningen "puttra som en båt"


Lyssnar på: Beware! Criminal - Incubus



Kommentarer
Postat av: karin

snyggt!! :D :D Imponerad-karin

2010-08-30 @ 21:31:00
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

hehe taxtax! :D

2010-08-30 @ 22:42:08
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0