Sommarjobb

Jag har fått ett sommarjobb! Metso, here I come!
Jag har letat som en idiot, jag har sökt i tid, blivit ignorerad, sökt försent, blivit avvisad, men nu har jag äntligen ett sommarjobb. Jag kommer att jobba under tre veckor i juli - augusti. Jag kommer att tjäna pengar, och jag ska unna mig skor och skor och eventuellt ett äkta windows 7.
Jag ska unna mig saker så mycket! Nästa år måste jag börja spara pengar pågrund utav fattig student-grejen, men nu är det leva som gäller. JAG KOMMER ATT HA PENGAR!
Jag är en sprudlande kapitalist, som eventuellt kommer att bli riktig jävlig inom en snar politisk framtid. Eller vad är det jag säger haha! Jag är lika ointresserad av politik som en ekorre är utav mikrovågsugnar.
Nu kan man ju inbilla sig att ekorren är JÄVLIGT intresserad utav just mikrovågsugnar, blir en sorts expert på det och utvecklar microvågsugnen till oanade höjder, men det får ni tolka som ni vill.

Kommentarer
Postat av: Moa

Tycker snarare att du ska spara pengar så att du kan ta en utlandssemester med mig på typ höstlovet :)En vecka i grekland (någonstans där krisen inte märks av) eller så!

2010-05-19 @ 13:58:45
Postat av: Kim

Hehe jo det skulle jag ju kunna göra :D Men lite måste jag få unna min i alla fall!

2010-05-19 @ 15:38:28
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha ja men jag tycker nog att en resa är något att unna sig! :D Vi får prata närmare om det sen ;)

2010-05-19 @ 15:51:45
Postat av: Kim

Jaa! :D

2010-05-19 @ 22:05:07
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Kim

Jaa! :D

2010-05-19 @ 22:05:16
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0