Getting better!

På senaste tiden har det varit mycket sjukdom för min del och mycket trötthet, men nu får det vara slut med det. Sofia sa till mig att jag slösar för mycket energi på att värma upp kroppen, alltså blir jag trött. Nu ska jag fokusera på att alltid ha mycket kläder på mig, och verkligen känna efter om jag blir kall. Jag tror att det stämmer, men oavsett om det är bara psykiskt eller om det verkligen stämmer så känner jag att det vänder nu. Det känns som om jag kan ta tag i någonting som får mig att må bättre. Jag vill verkligen, verkligen bli bättre och det tänker jag bli. 

Imorgon är det i alla fall dags att shoppa. Jag ska åka till Borlänge med Kajjs och ser grymt mycket fram emot det! Blir en hel del långärmade tröjor till min nya okyliga livsstil! På fredag bär det av till Jönköping och hälsa på Moa som jag inte har sett på år och dar! Ser så mycket fram emot det också. Och min lön. 


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh, det är bra. så länge det går mot det bättre blir jag glad :D

2010-10-08 @ 07:01:21
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hoppas du hade det fint i Jönköping, gick det bra med sjukdomen då du var där?



Jag måste säga att dina inköp av långärmat samt koftor var välbehövligt och en investering! Kramar

2010-10-12 @ 09:10:54
URL: http://kaijsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0