...

Jag är lite små pissed off just nu, fast jag inte borde vara det. Kanske är någon sorts reaktion på att jag inte fått avreagera mig ett skit på hela veckan. GE MIG VÅLDSAMMA SPEL NÅGON?!?!??!?!

Så därför avreagerade jag mig precis. Känns mycket bättre faktiskt. Det här med dagböcker är förståeligt. Det finns alltså för att man ska kunna skriver ner sina känslor för att sedan låsa in dem. Varför ska man göra det egentligen? För att det är en känsla som man inte borde känna. 
Vem har bestämt det egentligen? Mäniskligheten har bestämt att det är fel att känna vissa saker i vissa situationer, för att det kan leda till dåliga konsekvenser.
Är det någon sorts medfödd erfarenhet, eller instinkt? Eller är det bara någonting man lär sig utav att leva i dagens samhälle. Är det något typisk svenskt kanske. Aldrig för mycket och inte för lite. Mellanmjölk ska det vara. 
Jag tycker dock inte att det är så. Jag har i alla fall aldrig känt att jag är begränsad på grund utav att jag bor här. Snarare tycker jag att det är ganska praktiskt att faktiskt tänka lite på vad fan man gör. Skulle inte vilja leva i evigt "fria" USA. Jag personligen tycker inte att de verkar så mycket friare än jag är... Snarare... Ja. Jag har jättemycket fördomar om Amerikaner. Det är inte MITT fel egentligen. Det är bara det att jag har blivit hjärntvättad utav alla tv-program och dokusåpor FRÅN USA. 

Aja dags att sussa av mig all stress, ilska, sjukdom och annat skit. Imorgon ska jag iväg till Karlstad och ha SKITROLIGT! >:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0