Pälsklingen min!

Igår fick jag officiellt en hjärtattack. Min mamma skriker uppe i köket, och som vanligt blir jag lite småirriterad när folk bara skriker, men Lennart intygar att det är viktigt och jag springer upp till köket för att finna min älskade hund sittades i en blodpöl och blodet bara forsar ur henne.
Skräckupplevelse.


I alla fall har vi nu varit till veterinären, och det var ingen fara. Hon hade en infektion i röven som tog form utan två stycken blåsor som sprack + plus att det rann blod ur henne. Men hon mår bra! Min älskade pälsboll mår bra, och jag tänker nu hedra henne, för att hon var så duktig (hon hatar veterinärer...), och lägga upp en vacker, smickrande bild på henne! Bara för att hon är sötast i världen.


Lyssnar på: Weapon of Vanity - Soilwork



Kommentarer
Postat av: karin

Hon är såååå söt!!! AZZI :D

2010-09-09 @ 13:11:45
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag veeeet! :D

2010-09-10 @ 18:23:08
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0