Hejdå käre vän

Hejdå Kajsa!
Du är en av mina bästa vänner i hela världen och nu flyttar du till Norrköping. Jag kommer att sakna dig och alla trevliga testunder vi har haft, med samtal om trevliga saker och typ... sex. 
Jag kommer också sakna alla såsiga "vi sitter och lyssnar på Kajsas lugna favoriter med ostbågar"-stunder och självklart våra "nu sminkar vi varandra"-stunder. 
Vi har retat Karin och vi har skrattat, vi har gjort andra saker också såklart, och vi har skrattat! Kul har det varit, och varför måste det ta slut nu!
Jag kommer och hälsar på dig och hoppas att du håller löftet om att bjuda på te och chokladpudding! Chokladpudding känns ju inte alls fel faktiskt... 

Kommer sakna dig min vän!

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam Kim






Kommentarer
Postat av: Karin

vad fint du skriver om min söta syster :D

2011-08-21 @ 23:10:42
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nej men oj, såg detta nu! Kimpoo, vad glad jag blev! Självklart så blir det chokladpudding och te och vad ni nu vill ha! Det kommer bli så galet trevligt och så galet mysigt och underbart! Saknar dig supermycket, ska bli så skönt att träffas!!!

2011-08-24 @ 18:51:52
URL: http://kavatikvadrat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0