Vinter

Det är vinter, det är snö, det är mindre varmt och jag vill ha skor. Med andra ord så är allting precis som vanligt, fast lite kallare och med lite extra snö

På senare tid har min blogg förfallit. Den har dött som den maskätna pojken som ville dö och jag har inte gjort några ansträngningar för att den åter igen skall leva. Förrän idag. 
Kajsa har med hjälp utav smeknamn och facebook inlägg fått mig att skriva ett blogginlägg som jag just nu håller på med. Det känns... bra faktiskt. Ungefär som vanligt fast lite längre sen.
Nirvana dunkar ut ur mina högtalare, efter att jag hittade all min gamla musik på datorn och jag har så många armband på mig att jag får ont i handleden av att skriva, så därför tänkte jag nu komma till saken. 
Eller det skulle jag gärna göra om jag faktiskt visste vad jag skulle skriva. Poop.

Inspirationen har flödat de senaste dagarna och jag har åstadkommit två stycken låtar. Dock är båda näst intill utan text, vilket jag defenitivt får jobba på. Texter är inte min starka sida, men jag ska göra mitt bästa. 
Som om jag inte brukar göra det liksom.

Till sist tänkte jag bjude på en bild. Just idag har jag inga flummiga känslor som måste ut så det blir ett sånt här fint, kort och ytterst normalt blogginlägg med en bild som pricken över å. 

Vackra Hedemora... :')




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0