Bonniebus

Jag är redigt trött på min hund för tillfället. Redan har tre par skor blivit uppätna och nyligen så rök också min axelbandslösa bh från hm. Jag har märkt att hon gillar att bita på just bh-ar. Varför? Jag har ingen aning. Troligtvis är det för att de luktar mig, men betyder det att hon vill bita på mig?
Jag har fortfarande ingen aning.

Vi har också en teori att hon ligger i maskopi med Viktor, för att han inte vill att jag ska ha bh på mig. Fast grejen är att det vill han. Oftast. När han inte vill att jag ska ha det så tvivlar jag då starkt på att han låter Bonnie bita sönder dem. Han säger i alla fall att han är oskyldig, så jag tänker lite på hans ord!

Sen imorse när jag vaknar av att det ligger lösa byglar i sängen får jag panik. Bonnie har då barbariskt mördat min favoritbustier (min enda bustier faktiskt) och den ligger söndertrasad på min säng. Jag blir galen och skriker mordiskt åt henne, vilket sedan innebär att hon går och lägger sig i sin bur och ser skamsen ut resten av morgonen tills jag lockar upp henne i sängen igen.
Sen dess har hon faktiskt skämts. Bra Bompa! Äntligen förstår hon någongång att hon har fel. 

Det är rätt drygt att ha en grymt stor och en grymt stark hund. De är sjukt söta och oftast väldigt snälla, men det stora problemet är att man måste se till att uppfostra dem ordentligt på grund utav några specifika anledningar.

1. De är så starka att du flyger med om de drar.
2. Folk blir mycket räddare för en stor Bonnie som kommer rusandes i 100km/h än en liten chihuahua.
3. De når upp till matbordet.
4. De dreglar lika mycket som de är stora, och på allting dessutom.

Jag älskar Bonnie, men jag måste erkänna att just nu är jag rätt less.



Hej död BH





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0