Dagen so far

Sjukt glad är jag idag! Jag kom precis hem ifrån stan. Är helt sjukt stolt över att jag nästan har gått jättelångt idag! Trodde hela tiden att jag eventuellt inte skulle röra mig någonting nu när jag inte längre går till och från skolan, men jag antar att det löste sig i alla fall.

Viktor åkte med mig till Säter när jag cuttade (stavning?) av håret och färgade i slingor och sedan gick vi ned i Säterdalen och tittade på djuren med alla barnen! Vi åt frukost och jag hann till och med inviga mitt student-champangeglas i efterskott. Trocadera blev det dock, men det är sånt man får ta!

När vi kom tillbaka så hängde jag på Karin medan hon väntade på att Olle skulle sluta jobbet. Vi gick och gick och gick runt till alla människor och inte en jävel var hemma! Fuuuuu.
Så det slutade med att vi gick runt och letade efter en toalett till Karin i hela Hedemora, men tillslut löste vi det genom att gå hem till Viktor med extranyckeln (som jag fortfarande har mwahaha) och låna hans toalett. Under tiden så hann jag dessutom somna, och Karin missade smset från Olle, så han smsade igen och frågade om han hade blivit dissad. >.< NIICE. 

Nu är jag i alla fall hemma och sen ska jag tydligen till veterinären med min hund. Charming! Så småningom ska jag nog lägga upp bilder på mitt nya hår, eller mitt gamla hår, men jag tar det senare. Först och främst ska jag slå ihjäl myggan som smög sig in hit och satta sig på insidan av mygg-gardinen. Fruktansvärt irriterande varelser det där!


Lyssnar på: 1996 - The Wombats 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0