Huawei

Nu har jag en ny telefon! Det blev en Huawei Ideos x5. Mamma och Lennart var så snälla att de gav mig den! De tyckte att fosterbarnen hade fått så mycket mer pengar än mig (på teckenekonomin) trots att jag gör mycket mer. Inte mig emot! Känner mig sjukt bortskämd nu, men nu när jag nästan inte har några pengar så känns det gött att kunna spara några extra slantar till sommaren. 
Vi var till Luddvika och hälsade på Lennarts mamma, så på vägen tillbaka passade vi på att ta en sväng på kupolen. Teknikmagasinet köpte jag mobilen hos. Den var billigast där och så fanns det en massa tillbehör också, bland annat nya hörlurar från creative.

Egentligen skulle jag ha varit i Stockholm och hälsat på Louise nu, men Viktor har blivit sjuk och ligger med feber och grejer, så det blidde inget av med det. Tråkigt, men vi får ta det en annan gång!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Awsome Kimmeh! Innebär detta att vi kanske syns i helgen? (A)

2011-06-17 @ 21:30:06
Postat av: Kim

Ska ändå bort imorgon :P Till enköping och fira Nevyn, så tyvärr inte :(

2011-06-17 @ 23:34:57
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0