Kusin

Idag firade vi min kusin Nevyns födelsedag i Enköping. Moster och Stig hade hyrt en "stuga" som visade sig vara ett gigantiskt hus. Hela Stigs släkt var där och det var trevligt att träffa dem.
Det hände inte så mycket dock. Jag tror att jag håller på att dra på mig en förkylning så jag orkade inte riktigt med. En trevlig grej var i alla fall att få prata med min gudmor Gittan som jag knappt pratat med på flera år. Hon var ju på min student också, men då hann vi inte prata så mycket. Hon hade även med sig sina två fosterbarn.

Jag har inte så mycket mer att skriva om det, men jag lägger upp några bilder. Dock är det rätt dåliga bilder eftersom min telefonkamera inte är speciellt bra.

Min present! En tavla by moi :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0