Sommar

Snart är det student och förberedelserna är i full gång. Solen skiner och min pojkvän är i Stockholm. Han har precis sett när Sverige spöade Finland i fotboll. 

"Ofta du skriver om sport..." sade han till mig i telefonen.

På senare tid så har det varit mycket roligt. Snart sommarlov och alla vänner är hemma. Dessutom har jag fått reda på en cool grej. 
Anton hatar inte esteter egentligen! Han skämtar bara. Seriöst. Jag dog lite när han berättade det för mig. Det är mycket svårt att veta om han är seriös eller inte. 
Jag känner mig mycket dum nu. Typ som en estet. 
Eller?

För övrigt har jag idag hunnit med en hel del. Jag och mamma har övningskört oss ut till Dräcke och släppt lös hundarna. Imorgon blir det tårtbak och mycket bilder ifrån det, men jag är nog alldeles för lat för att lägga upp det. Det kanske blir MoKi blogg i alla fall, så det kanske kommer upp där!

Men nog med värdelöst babbel från moi. Jag delar ut en bild istället. Typ en vit fluffboll, just because I can!

By the way så älskar jag dig Viktor :D <3 haha! Jag måste ju skriva det till dig nu bara för att du ska läsa ;D



Vit fluffboll aka. Död maskros.


Lyssnar på: Svag musik i bakgrunden på Max, som jag hör genom telefonen. Med andra ord lyssnar jag inte på någ


Kommentarer
Postat av: Viktor

Yeahie :D ... jag älskar dig också! <3

2011-06-08 @ 01:10:16
Postat av: Moa

Åh herregud vad sockersöta ni är... jag älskar dig också kim :D

2011-06-09 @ 22:06:04
Postat av: Kim

Haha! :D Nice! Jag älskar dig också Moa :)

2011-06-13 @ 16:19:59
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0