Frukost

Frukost är viktigt, och jag är så dålig på att äta det! Jag orkar aldrig fixa någon bra frukost så det blir mest att jag plockar ihop det som går snabbast.
Sofia gav mig tipsen att jag måste se till att äta bra frukost och bra mat, samt att jag skulle försöka ta hand om mig utan att tycka synd om mig själv. 

Utan att tycka synd om mig själv...

Det råkar vara så att mina hormoner gör att jag är väldigt bra på att tycka synd om mig själv, men jag antar att jag får försöka sluta med det! Det är en fin gräns mellan att ta hand om sig och tycka synd om sig själv. Jag tror inte att jag riktigt har förstått hur man gör det än, men jag gör mitt allra bästa.

Jag börjar med frukost i alla fall!


Två kokta ägg med kaviar, en skål microhavregrynsgröt  med mjölk, samt en tröstskiva vitlökssalami från marknaden i rättvik. Det kan väl få räknas som en duglig frukost?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0