Nöjd

Idag känns som en bra dag! Det är alltid skönt att vakna och känna att dagen kommer att bli sjukt awesome.
Jag har ägnat dagen åt att baka tårta som jag har fått i beställning utav en av mammas arbetskamrater så nu för ca. 10 minuter sen hämtade hon dem. Jag bakade pinnocchiotårta så jag blev inspirerad till att försöka göra en egen spesig kaka. Förhoppningsvis ska det bli en hallon- och marängkaka. Marängen står och vispar just nu så jag bara hoppas att det blir bra! Känns som en god tanke i alla fall.

Blir den bra kommer det att komma upp recept här så småningom!

Snart är det körhelg som gäller, så jag tror jag ska försöka muta Jari att köra mig så att jag kan hämta min madrass som jag hade tänkt ha med mig... Sen måste jag handla också! 

Nu blidde det mycket saker att göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0