Flugsvamparnas huligan

Idag så sjukar jag mig för fullt. Satsade stenhårt på att bli frisk till idag, men det sket sig visst. Jag gjorde i alla fall mitt bästa, och jag ska göra det absolut bästa utav situationen. Alltså, inte prata. Alls.
Som om det skulle gå! Jag har lyckats rätt bra i alla fall, än så länge, och min hals blir stadigt bättre. Den måste, måste, måste bli bra till imorgon. Annars får jag köra på med det gamla "stå och mima" knepet. Att mima är det inget fel på. Det känns bara jobbigt, men ingen annan hör ju att jag inte sjunger. *suck*

*tröstar mig själv*

Nu ska jag i alla fall dra iväg till genrepet (utan att prata och sjunga) och försöka fatta läget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0