Linköping

Idag har jag åt bil. Jag har åkt mycket bil. Det tar ungefär 3 timmar att åka bil till Linköping. Vi åkte klockan 9 imorse och vi kom hem precis nyss. Då har jag sammanlagt varit borta i 10 timmar sammanlagt, varav jag har spenderat lite mer än 6 timmar med att åka bil. Detta innbär då att jag har spenderat ca 60% utav hela resan med att åka bil. Det var i alla fall värt det, men jag tyckte att det var värt att lägga in.

För er stackare som inte visste det, så bor min bror Martin i Linköping där han pluggar, umgås med olika människor och lär sig att härma alla konstiga sorts dialekter. Dessutom fyllde han nyligen år, så vi tog en sväng dit och firade honom med presenter och lite kinabuffé.
Han är också politiskt aktiv, min bror, och det han säger är mycket svårt för mig att förstå, eftersom att jag är ungefär lika insatt i politiken som i fotbolls-VM -67, men jag gör mitt allra bästa!

Grattis på dig käre bror som fyller 25 år!


Kommentarer
Postat av: Moa

Jag tror att de flesta är ganska oinsatta i fotbolls-vm -67 med tanke på att det inte VAR något fotbolls-vm -67 ;)

Så, vad är din bror nuförtiden? Övergått till att bli moderat än?

2009-12-13 @ 19:46:59
Postat av: Moa

Jo föresten Kim! Jag tycker att du och jag ska ta en fotorunda snart... Jag behöver ny bild till fb, haha. Dessutom kunde det vara trevligt med en vinterpromenad nu när vi blivit välsignade med snö!

2009-12-13 @ 19:48:37
Postat av: Kim

Oooh :o fotorunda! Jag är på! :D Nej han är fortfarande socialdemokrat xD Men i alla fall så visar ju den lilla detaljen att jag inte visste att det inte var något fotbolls-vm -67 en hel del om hur oinsatt jag är ;)

2009-12-13 @ 22:37:51
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Moa

Haha jag hoppas du förstår att fotorunda med mig innebär att du tar korten, jag kan möjligtvis vara med på några! Jag är ingen mästerfotograf direkt ;)



Haha ja men eftersom du är så okunnig om fotbollsvm så kan jag ju berätta för dig att det bara är vart fjärde år, och det är jämna år! Det är ungefär det enda jag vet, därför visste jag att det inte var -67 iaf :D

2009-12-15 @ 17:05:53
Postat av: Kim

Jaja okej xD Då vet jag till nästa gång jag ska använda fotbolls-vm som metafor! Men ja, jag fattar :D Jag behöver ta mycket kort! Måste skynda mig och totalt bemästra min kamera!

2009-12-16 @ 23:31:12
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0