Mammas födelsedag

Idag har varit en lite stressig, men mycket rolig dag. Vi firade först Lucia och en for jag direkt hem för att fira min mamma som idag fyller år! Har hunnit med att tjäna hundra kronor också, sådär som en bonus.

Firade min mammas födelsedag, med Flamberad ox- och fläskfile och pepparkaks-pannacotta med apelsinsås till efterätt. I present gav jag henne en pincett och 4 stycken "Ögonbryns-noppnings kuponger".

Mer än detta har jag ingenting mer att säga. Vilket de flesta säkert tycker är väldigt bra efter det jättelånga "virrhöna" inlägget.
Ska ta och borsta tänderna, sticka en bit på min mössa, medan jag ser på snobben (julavsnitten), och sedan är det dags att sova. Imorgon är det skola igen och sedan prov på onsdag. Känner mig dock faktiskt utvilad för en gångs skull. Det känns skönt.

Hihihi! Man blir aldrig för gammal för Snobben, och musiken är ju underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0