Snö

Oh shit. Känner mig helt körd i huvudet. Har ont och ser halvsuddigt, allting snurrar och jag kan inte riktigt fokusera. Tur att jag fixade skolan i alla fall. Fyfy Kim. Inte bli sjuk nu.
Idag visade det sig att jag ska sjunga solo en refräng (?) på våran latinska skumlåt, eftersom jag hade samma klang som en kille! haha! Tror inte att det var negativt menat, men då vet jag. Jag har klang som en snubbe och min klang har färgerna gul, grön och brun. Låter inte som nån höjdare kanske.
Har hunnit med att slänga ihop diverse skum mat och beställt nya glasögon också. Amazing. I amaze myself.

I alla fall möttes jag utav detta när jag gick hem från skolan, och innan mitt huvud tappade sig självt i något hårt och vasst så blev jag nästan religiös. Gud har svarat på mina böner! Fast det kan ju hända att det bara snöar för att det är vinter.

Snö, snö, snö och åter snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0