Snö

Ge mig snö. Jag vill ha snö! Det BORDE vara snö!
Jag har så mycket julkänslor att jag nästan spricker, jag bakar och har mig och ändå jävlas vädret med mig och ger mig ingen snö?!
Jag gör mitt allra bästa här, jag förstår inte hur vädret kan svika mig på det här sättet... Jag klagar oftast inte på det, jag skjuter inte laserstrålar upp på det, jag manipulerar inte vädret med mina magiska krafter och jag har inte ens tagit dens mat. Vädret har ingen rätt och ingen anledning att svika mig på det här sättet.

Jag ska göra allt. Jag ska dansa snödanser! Kom igen nu! Önska snö! Om tillräckligt många vill ha snö, så måste ju vädret lyssna! Hur ignorant får man vara?...

Jag har bestämt mig nu i alla fall. Nu är det dags. Inget mer dra-ut-på, på det här mjäkiga sättet. Det är ofint och skadligt för psyket.
Hattifnatta mig hit och heffaklumpa mig dit. Nu får det vara nog!

*Går framåt med bestämda steg* *Börjar tveka* "Oj... tänk om jag glömde något..."

Ooh! Föresten så hittade jag roliga inställningar till min webkamera! Kolla in dessa awsome egopics!

Lägg extra märke till mina tänder. Me like!


Kommentarer
Postat av: kajsa

Åååhåå, snygga tänder. Grr :D

2009-12-02 @ 21:35:28
URL: http://alfonspappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0