Drattsingen!

Jag skrev precis ett jätte intressant inlägg om diverse åsikter och tankar jag har, men tack vare att jag tröck på någon helt okänd knapp på mitt tangentbord så försvann allt det. Attans.
Men, jag är ganska säker på att jag hade skrivit det här i alla fall:

"äntligen. äntligen! ÄNTLIGEN helg!"

Jag finner att detta troligtvis stämmer ganska bra. Det känns säkert som en missbildad munk att det är något jag skulle vara fullt kapabel till att skriva.
Till alla som undrar varför jag alltid använder helt ologiska metaforer, som dessutom är helt ologiska, så är det helt enkelt för att jag finner det exremt roligt. Jag tycker att det är mycket kul att använda uttryck och ord, som jag normalt sett inte använder, till att beskriva helt udda tankar som ändå blir helt oförståerliga. Jag tycker också om att använda ord som jag inte använder alls annars, och som jag dessutom inte är riktigt säker på vad de betyder. Helt enkelt så använder jag den här bloggen lite som ett test för att testa nya ord och uttryck som jag inte kan, för att kunna låtsas att jag är en helt awsome människa, med en extrem talang för att skriva.
Karin tycker att jag är bra i alla fall (se tidigare inläggs kommentarer).

Jag hoppas att du la märke till att jag skrev "ologiska" två gånger om samma sak. Det är mycket viktigt för mig att du la märke till det.

Joel som har tagit kort på mig och underbara Azzi Spazzi Lingon Lazzi




Kommentarer
Postat av: KARIN

WOHO!! klaart jag tycker du är duktig :D Jag gillar metaforer även om jag inte har riktigt klart vad det betyder.. jag är nog dåliga på sånna också för den delen :D

2009-11-27 @ 18:08:07
Postat av: Kim

Haha, ja, men dom är jätteroliga att använda :D

2009-11-27 @ 18:16:02
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0