Hemma igen!

Nu är jag hemma från Stockholm igen. Sitter här i min nya, otroligt snygga, finklänning som jag är helt kär i. Oturligt nog så upptäckte vi att den var trasig så vi får hoppas att jag kan byta den!
Har varit i Stockholm och hälsat på min moster, Stig och Herman. Jag har spenderat helgen med att shoppa, sticka och att, såklart, totalt spöa skiten ur Stig i Guitar Hero! Jag känner mig så bra!
Dock så har jag också spenderat en stor del av helgen på ett tåg. Jag hatar att åka tåg. Det är så tråkigt! Dessutom så har jag nu upptäckt att jag ibland blir åksjuk av tåg. Har också smällt i mig friterade räkor och ris, direkt efter hemkomsten, så jag känner mig inte riktigt på topp just nu... men det var gott i alla fall!

Söt kusinen cyklar i regnet :)

Utsikten från moster och Stigs balkong på kvällen innan läggdags

Jag speglad i fönstret på dörren på tågstationen i lilla Hedemora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0