Julklappar. Någon?

En dag utav total utömning på allt vad energi kan innebära. Idag har jag, Karin, Kajsa, och Moa sprungit runt på kupolen, som galna motorcyklar med bromsproblem och letat julklappar. Vi har sprungit, stressat, hungrat och väntat. Fötterna och ryggen ömmar och jag känner en cyklon av matthet som sakta lägger sig och vilar över allt vad man kan kalla tankar.

Men. Det är en mycket nöjd cyklon av matthet. Jag har nu handlat de flesta julklapparna och julkänslorna, är jag säker på, kommer att innfinna sig när jag har fått vila min utarbetade hjärna. Vi sprang omkring där, med tomteluvor och ett friskt julklappshumör. I början i alla fall. Som alla shoppingdagar slutar även denna med total utmattning, hjärnkapaciteten = 0 och man vill helst sluta existera i några timmar, men jag är hur som helst nöjd med dagen!

Bra jobbat tjejor!

Kommentarer
Postat av: Moa

Haha jaa, och nu jäklar ska det lackas! :D Klapparna kommer bli finfina i år :)

2009-11-29 @ 20:59:51
Postat av: Karin

jaa, det var ju superhärligt!! :D:D Nu är det inte många klappar kvar att köpas av dig iaf! :)

2009-11-30 @ 07:38:01
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: kajsa

Ja, så duktiga så :D Skitbra jobbat av oss att vi stod ut tills kupolen stängde. Wohoo

2009-11-30 @ 10:37:38
URL: http://alfonspappa.blogg.se/
Postat av: Kim

woohoo! :D Vi är så bra!

2009-11-30 @ 21:19:47
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0