Stockholm

Okej, jag är inte klar med bloggen och designen än, men jag tänkte lägga ut en inlägg i alla fall. Sitter just nu i Stockholm, hemma hos moster och Stig, och jag har precis slängt in lite mat i ugnen. Åkte hit med tåg idag, stickandes på min kjol, som jag misstänker inte kommer att bli klar inom den snaraste framtiden. 
Tidigare så var vi till Farsta och shoppade lite. Jag köpte tre par nya strumbyxor, en klänning på gina tricot (en sån där som finns i en miljon olika färger), och en liten rosett som man kan ha i håret, på Lindex. 
Är otroligt sugen på att köpa någon fin klänning, men med min ekonomi och med tanke på att det börjar bli jul så känner jag att detta inte är rätt tillfälle! Dock så kan jag ju inte lova någon att jag inte köper en, om jag hittar någon som jag verkligen vill ha.

*Suck* Julklappar. Jag blir alldeles matt utav det ordet, men ändå är det så roligt! Både att ge och få dem. Har inte lyckats komma på vad jag ska köpa en, men jag är på gång med att skriva en lista med alla som jag ska köpa klappar till. Den kommer nog att bli låååång.
Jag har så otroligt mycket julkänslor just nu! Jag sjunger jullåtar i kören, det spelas julmusik och allt ser juligt och mysigt ut. Jag älskar julen, och jag tycker inte alls att det är en onödig och kommersiell högtid. Jag tror att det har något att göra med att jag bara har trevliga mys-julminnen, och jag tycker synd om alla dem som bara har dåliga minnen utav julen. 

Så till alla dem som har dåliga minnen av julen:

GOD JUL! :) 

*<|:o) <---- tomte


Kommentarer
Postat av: Kajsa

GODJUL KIMMEH, bättre tidigt än aldrig ;)



Undebart med mysjul!

2009-11-22 @ 08:00:23
URL: http://alfonspappa.blogg.se/
Postat av: Kim

Yeeeiii! :D:D JUL!

2009-11-22 @ 14:30:22
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0