Svaret med stort fluff

Detta är mitt mycket djupa och detaljerade svar på alla som läser den här bloggens gemensamma fråga. Frågan med stort F. The one and only frågan. Den frågan som alla små hattifnattar alltid har undrat över i sitt milslånga hattifnattliv. Svaret är komplicerat och djupt. Ett otroligt långt utlägg med kombinerade spiraler, som snirklar sig om varandra i ett virr varr av svartvit sockervadd!
Här kommer det. This is the svar. Svaret på allt:

Det här den ENDA bloggen jag har.

The reason: Min första blogg (zombiedoll.blogg.se) dog en mycket långsam och smärtsam död, så i min sorg bytte jag till metrobloggen.se (metrobloggen.se/kimmeh). Denna blogg var ett hån mot mitt redan så kölhalade bloggliv. Jag var tvungen att ändra storleken på alla mina bilder. Detta är anledningen till födelsen av den här bloggen. The one and only blogg.

That's it!

(hahaha! Jag har alltid velat prova att använda alla tre ändra-texten-knapparna samtidigt!)

This is it. Nej, jag bara skojade. Det här är bara jag och Joel som flummar för två år sen!


Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH! Jag som undrat så ... .. :P haha! :D jag har haft koll iaf,, men det är bra nu vet jag svaret om någon undrar vad svaret är på frågan med stort fluff :D

2009-11-27 @ 22:59:44
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

oh yeah! ;D

2009-11-27 @ 23:18:25
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0