Trötter

Nu börjar det bli dags att gå och lägga sig. Imorgon så ska jag plugga. Mer.
Jag är så trött på att plugga! Jag skulle behöva en veckas lov nu.

Jag hoppas verkigen att det blir box på torsdag. Jag känner att det behövs. Lite styrka, lite svett och en hel del ta så att du dör. Det är alldeles perfekt för hur jag mår nu. Det är väldigt uppiggande och avslappnande på samma gång.
Känner att jag skulle behöva rensa skallen lite just nu.
Jag tror att den är full!

I don't know anymore, what I'd do if you died
I don't know if I'd smile, or if I would've cried
While thinking, I looked at your face
But in my heart, I couldn't find a trace
No emotions were left in that cold place

I don't know anymore, what I'd do if you cried
I don't know if I'd live on, or if I'd die
While seeing the tears flow down you face
Guilt, in my heart, I couldn't find a trace
There's no emotions left in my cold space

I don't know anymore, what I'd do if you stayed
I don't know if I'd feel calm, or if I'd just feel more afraid
While thinking about the things you said
I quickly turn away my head
But in my heart I can suddenly see
I ray of hope blooming within me
In my heart I can now find a trace
A trace of hope, blooming in that cold place

Fråga inte vad det betyder. Jag vet inte riktigt. Var bara något jag kom på för stunden. :)

woooow










Kommentarer
Postat av: Karin

Fin dikt :) men du, du var nog trött när du skrev inlägget för du menar väll box på torsdag! :D Ddet blir kul och ja, nice bild :D

2009-11-24 @ 07:30:36
Postat av: Kim

Haha jo jag var trött xD Har ändrat det nu!

2009-11-24 @ 08:08:42
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Moa

Riktigt bra dikt, jag är imponerad! :) Älskar den där bilden btw :D Någon som minns vem som var vem av händerna?

2009-11-24 @ 17:01:09
Postat av: Kim

Hehe :D Ja jag kanske ska bli poet! Jag vet inte men Karin är väl längst fram i alla fall :) Kajsa är högst upp tror jag xD

2009-11-24 @ 17:45:48
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0