Vad jag vet

Jag vet aldrig vad jag ska göra, jag vet inte vad jag ska välja för chips, jag vet inte vad vilken årskurs jag går i, jag vet inte riktigt vad jag har för hårfärg, jag vet inte om jag vill vara en vampyr, jag vet inte hur mycket jag bör äta, jag vet inte vilka jag har pratat med, jag vet inte vad jag har glömt, jag vet inte vad jag har kommit ihåg.

Men en sak vet jag. Jag vet hur man börjer regelbundna verb i conditionel på franska.

Jag vet också hur gammal jag är, vad jag vill ha, att jag vill äta, att jag är gnällspik, att jag är materialist, vad jag köper för mycket chips.

Men nåt mer jag inte vet. Det är vad jag ska köpa för julklappar.

Jag är en virrig höna men ser ut som en björn, jag är snäll, men verkar elak eller tvärt om, jag verkar alltid mer ambitiös än vad jag egentligen är, jag tar alltid på mig mer än vad jag orkar, jag borde försöka sova mer, jag är dålig på att plugga.

Men en sak är jag bra på. Det jag är bra på: det är att skriva dåliga blogginlägg.

Tycker inte du också att detta ser ut som en rolig robot? :D




Kommentarer
Postat av: kajsa

ROBBBOBBBOTTT

2009-11-26 @ 21:33:10
URL: http://alfonspappa.blogg.se/
Postat av: Karin

ÅH, vilken söt robot ^^ :D Du skriver inte dåliga blogginlägg, du skriver ju bra!! Och dessutom så skriver du intressant, menmen.. appropå ditt tidigare inlägg om NV tjejen så känner jag ju henne påå något sett ändå i pjäsen :D haha

2009-11-27 @ 07:43:57
Postat av: Kim

haha sant sant! :)

2009-11-27 @ 17:20:58
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0