Bild

Har bestämt mig för att jag ska lägga upp i alla fall ett inlägg om dagen så länge jag hinner. Har precis sorterat in en massa roliga bilder från min kamera, så nu blir det en om dagen hoppas jag på!

Idag blir det i alla fall en bild på King Julian från Madagascar.

Ja, precis. Jag kom inte ihåg vad djuret egentligen heter... eller jo! Lemur? Eller hur?

Hur som haver så kommer bilden ifrån Ölands djurpark. De har många djur där. 


Cute huh? ;)


Bara så att alla vet så är inlägget nedan flera veckor gammalt. Skrev det förut, men det missade tydligen att publiceras, så publicerar det nu.

Nattinatti på er nu.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Nej men du, det var en bra tjusig lemur. Jag älskar madagaskar och jag älskar King Julian och speciellt då han dansar. KUNG!

2010-08-24 @ 23:23:32
URL: http://kaijsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0