Glosor

Jag försöker och försöker plugga in dessa förbannade ord. Peculiarities. Det tog ca. 7ggr innan jag kunde stava till det ordet, och jag har säkert stavat det fel! Jag skyller på att jag är trött och sjuk. Ska i alla fall till skolan imorgon. Jag har övat på min basläxa så gott jag kan, jag har ont i huvudet och ska ta mig i säng. 

Jag förstår mig inte på det här jävla skolsystemet. Ena veckan är det tomt som i mitt huvud just nu i kalendern, och andra veckor är det fullt ös hela veckorna. GE MIG PLANERING SNÄLLA! Jag har precis insett att jag har pms och att jag inte orkar, vilket resulterar i att jag skiter i det helt enkelt. Idrotten är seg, och alla ämnen just nu verkar vara inne i någon sorts konstig svacka som gör att nästan ALLA ämnen är så sövande tråkiga. Matten just nu är det bästa teoretiska ämnet. Det finns liksom inga långa teoretiska utläggningar som innebär att läraren står längst fram i klassrummet och föreläser om hur du ska bära en låda, utan du GÖR något. Jag kräver lite aktivitet. Min inlärningsförmåga behöver ta en paus och hjärnan behöver arbeta lite. 

AKTIVITET!

 

En lila lamp-bild. I am amazed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0