Fotat

Som jag skrivit i tidigare inlägg så har jag "städat". Man kanske snarare skulle kunna kalla det möblera om, eller något liknande. I vilket fall så är effekten av detta snarare att det är stökigare än förut. 

Till det roliga nu! Jag har lånat pengar av mamma till en ny fyrsträngad bas! Jag ansåg att det var onödigt att ha en femsträngad när jag ändå inte använder den femte strängen, som du kanske förstår.
De pengarna blev lite mer än vad jag hade väntat mig, alltså blir det så att mina andra planer kommer att skjutas upp till senare och kommer att vara beroende utav eventuell lön + sparpengar, julklappar osv. 

Tänkte i alla fall lägga upp lite bilder, och också några bilder från när jag var hemma hos Karin och Kajjs i onsdags! Vi hade roligt, fotbadade och passade på att bli illamående av alldeles för många våfflor med alldeles för mycket grädde.


Så här blev det tillslut! Jag vet att jag la upp en för stor bild, men orkar inte göra om det!

Passade på att leka lite med blixten :)



Min klocka från Gina Tricot gick sönder, så jag bytte in den och köpte denna på 50% rea från Ur & Penn istället! 98kr inklusive 1 års garanti. Känner mig rätt nöjd med det!


Så ser klockan ut inuti


Mitt Hohner durspel!


Ny elbas Ibanez




Hittade ett par fina fjärilar när vi var på promenad med hundarna


Karin gillar inte att sola... ;)




Kim och Kajsa går ur det J*vligt varma, (men sköna) fotbadet!

Dags att sova, eller att gå upp och hänga med resten av familjen som betraktar kaffe och tårta på kronprinsessan Viktorias och Daniels Bröllop. Du får ursäkta mitt EXTREMT långa inlägg (som för övrigt tog typ en timme att lägga upp! 









 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0