Grilla

Idag har varit en lugn, mycket lugn dag. Åkte med mamma ned till Ica och hämtade ut skor och efter det har jag grillat och ingenting mer. Skönt med sommarlov.
Jag har fotat lite nu till maten och hittat på lite roliga rubriker till vissa bilder som jag kommer att lägga upp senare. Eller man skulle väl kunna säga att jag har hittat på ett namn, så då måste jag komma på namn till fler också. Vi får se. Kanske inte blir något av det alls! Vem vet. 
Hur som helst sitter jag hemma och lyssnar just nu på This must be the place - Talking Heads. En gammal låt från 80-talet som jag och Karin hittade en gång när vi försökte komma på förslag till ensemblen. Dock hade vi för lite tid kvar, så det blev inget av något av våra förslag!
Gillar dock låten. Fruktansvärt mysig liten melodislinga som hänger med genom nästan hela låten. Jag älskar melodislingor. Jag ska gifta mig med melodislingor. Och Azzi. Fast jag är redan gift med den akustiska basen i Vasaskolans musiksal som heter Morgan... Nu blev det jobbigt!
Jag måste helt enkelt flytta till ett land där man får gifta sig med flera olika saker. Eller först och främst kanske jag måste försöka hitta ett land där det över huvud taget är tillåtet att gifta sig med saker. Och djur.
Jaja! Nog konstiga tankar slösat på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0