Misslyckad läpp-nerv

Idag var det meningen att i alla fall en utav mina felvuxna visdomständer skulle bort, men så blev icke fallet på grund utav min dåligt placerade läpp-nerv. Tydligen var den här nerven i vanliga fall ingenting att oroa sig för, men i mitt fal låg den så pass nära mina tandrötter att jag eventuellt kunde få bestående skador på den. Och det innebär? frågar du dig då...
Helt enkelt är det så att om nerven blir skadad kommer jag att förlora känseln i underläppen. Så underbart...
Dessutom, även om de faktiskt inte skulle bli bestående skador på nerven, utan att de kanske råkar nudda nerven med till exempel tandroten så skulle det innebära att jag ändå förlorar känseln i läppen i upp till 1 år.
Jippi!

Jag har i alla fall köpt Viva Pinata jätte mycket. För jättemycket 98 kr. VIVA PINATA! Lalalalalalalalalala lalalalalalalalalala lalalalalalalalalala lalalalalalalalala!

Byrån är borta, och en ny hylla är uppsatt, tillsammans med mina (nästan) nyinköpta krokar från IKEA. Alla saker som jag hade i den är utspridda över hela golvet, tillsammans med allting annat.
Golvet är alltså ostädat, MEN hyllan är städad!


Pinatas forever in my heart <3




Kommentarer
Postat av: Karin

ÅÅh, vad roligt med spelet! Jag får spela med dig??? :p haha..



Roligt att fixa med rummet med för den delen!

2010-06-18 @ 22:57:43
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Det var mest drygt att fixa med rummet faktiskt :(

2010-06-18 @ 23:24:39
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0