Nymålade naglar och blommor



Passade på att göra någon sorts blå-lila manikyr eller något sådant! Jag börjar gilla nagelack. Det är roligt att hålla på med och man kan göra mycket om man bara har ork och lust. Dock så lyckas jag alltid förstöra mina naglar tack vare att jag inte låter dem torka tillräckligt... Typiskt mig!





Oskarpt, men jag gillar det av någon anledning.



Det var allt för idag! Hoppas att det är dags för kvällsmat snart innan jag dör av hunger. 
Jag har förresten funderat på spotify. Ibland när man lyssnar på radion så är det en strid ström utav bara bra låtar, men så helt plötsligt så börjar den bara spela dåliga låtar? Varför?
Oturligt nog spelar den dock dåliga låtar... Surt. I alla fall är det ett bra sätt att hitta ny musik att lyssna på! Det är bara att lyssna och proppa spellistan full!

Det börjar för övrigt bli dags att börja teckna/inkscapa igen känner jag. Inspirationen har kommit med sommarlovet och oskolan! Jag vill spela, skapa och leka med vänner. För än gångs skull känner jag mig bara glad helt enkelt. Jag är inte ens glad för något speciellt, utan helt enkelt bara... ja. Glad! 
Förhoppningsvis blir det leka med Karin och Kajjs snart så jag hinnar träffa dem innan jag åker bort till Öland och sen är det jobb som gäller. För att inte tala om midsommar hemma hos Moa.
Jag har hört rykten om kul och mycket sjungande vilket låter alldeles perfekt för mig!

Juste! Jag måste ju installera och prova Viva Pinata! :o Har inte gjort det än... Håll tummarna för att det äger på pc också! (Har bara testat det på Xbox tidigare...)

Kommentarer
Postat av: Karin

Snygga bilder!! :D Viva piniata :o Jag vill!

2010-06-20 @ 22:47:52
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Hihi! ;) Det är awesome!

2010-06-21 @ 00:19:50
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

Vi måste umgås!!! Imorgon? ;) Hade tyckt det varit mkt mkt trevligt!!! :D

2010-06-21 @ 09:20:46
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Jo :) Tänkte det jag med! Men måste kolla när Martin kommer också :( Tänkte att du kunde komma hit då!

2010-06-21 @ 12:35:22
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0