Sämsta reklamen ever!

Måste få det här ur mig. Det finns reklamer och så finns del dåliga reklamer. Det bara råkar vara så att en utav de dåliga råkar vara "undvik röda prickar"-reklamen, medan Comhem's Judith- och Judith-reklamen är helt awesome. 

En utav de allra sämsta som går på tv, vilket jag vet eftersom jag har varit sjuk och blivit tvingad att titta på tv näst intill 24/7 och eftersom jag bestämmer vad alla ska tycka, måste ju vara Haribo-reklamen. 
För er som inte sett den är det en regning dag, och de, enligt mig relativt halvdåliga, skådisarna står och ser lite ledsna ut. Men icke att förglömmas... Då kommer partymusiken, och fram studsar den glada Haribobussen som kommer med solsken till alla (hon kommer med solsken till miiiiiig!! Jag har väntat osv.....). Håret torkar och de tittar glatt på varandra innan de stiger på den glada Haribobussen, hälsas välkomna av den glada Haribobjörnen och så får de en godispåse och då blir de JÄTTAglada. De går bakåt för att sätta sig och alla har värsta barnkalaset med balonger och solsken och glada miner!

Jag vill också passa på att påpeka att hela reklamen ser ganska B ut... Sen försöker jag inte påstå att jag kan göra en bättre reklam på något sett, men jag har sett bättre reklamer i mitt liv, så det måste ju gå?


Bild tagen från google... surprise surprise.


På tal om ingenting har jag upptäckt att det är jätteroligt att sminka sig! Dock tycker jag inte om att vara sminkad, men det är en helt annan sak!


Kommentarer
Postat av: Karin

ÅH, HAR INTE sett den reklamen.. kanske tur?? :p Fin bild på Roxy i andra inlägget :)

2010-10-05 @ 17:55:35
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0