BBRBRBRBRBRBRBR

Rubriken = min sångläxa.

Jag har hittat en utmaning! Jag ska lära mig att använda mascara, på mina egna oböjbara-, nedåtpekande-, hästhårs-ögonfransar. Så nu har jag blivit värsta torsk på mascaror fast jag inte använder mascara!
Men det är liksom själva utmaningen att "finns det verkligen något som fungerar"-grejen bara finns där. Jag ger mig fan på att jag ska hitta något som fungerar!

Vill testa Maybelline. Det är så roliga färger på deras mascaror. 

Aja det var nog vara det enda som liknar ett sminkinlägg som någonsin kommer att synas i den här bloggen!

Men vem vet? Jag kanske blir helt galen och börjar posta bilder på mig själv i nytt smink och nya outfits varje dag :o Dock kommer jag inte kunna låta bli att byta ut ordet "outfit" mot "utflykt". Jag vet inte varför, men jag har fått för mig att de två orden liknar varandra. Har gått och tänkt på det ett tag idag, även om jag inte kommer ihåg riktigt när det var. På vägen till skolan kanske?


Lyssnar på: Just a Phase - Incubus


Kommentarer
Postat av: Moa

haha det finns vääldigt många asiater som använder smink, så uppenbarligen funkar något iaf ;) Föresten, visste du att Stone Sour släppt nytt album? :o

2010-09-10 @ 13:52:00
Postat av: Kim

:o Måste lyssna! Är det bra?

2010-09-10 @ 18:22:46
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Moa

Oj, nu har du nog hunnit lyssna redan! Men nej, jag blev inte särskilt imponerad måste jag säga :P

2010-09-13 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0