Rea

Idag blidde det rea-kap på Kupolen! Karin Higberg bad mig och Kajsa att följa med till Borlänge för att kolla på blommor till kören, så vi hängde på och hittade det vi skulle ha snabbt. När vi var klara passade jag på att kolla lite på mobiltelefoner, och jag är ännu fast vid Huawei telefonen som nästan ingen vet hur det uttalas.

När vi var klara med det passade vi på att gå förbi rean och jag hittade ett par strumpbyxor på Lindex och shorts på Gina. 74 kr kostade shortsen! Lite glad jag blev. På tal om mitt tidigare shortsinlägg blev jag riktigt glad.


Strumpbyxorna kostade bara 20kr :D

Jag kan också meddela att jag har återupptäckt photoscape. Det är ett förenklat program som man kan redigera bilder i, och dessutom har jag upptäckt att det finns en hel del roliga funktioner att leka med också! Här kommer en bild på Kajsa från imorse när vi träffades och åt lite frukost på Wienan. Tydligen har de något sorts frukostererbjudande, så det blev bara 25kr för en smörgås och en te. Riktigt bra med tanke på att te i vanliga fall går på ca. 20kr.



Vem sätter en glass mitt i ansiktet på glassgubben! Fuuuuuuuuu säger jag bara.



Kommentarer
Postat av: kajsa

Hahahah, snacka om att det var en trött tjej du mötte imorse! :P



Vi hade ju en fin dag trots allt kimpoo!

2011-06-16 @ 19:49:20
Postat av: Kim

Det hade vi verkligen! :)

2011-06-16 @ 20:03:03
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0