Jag hatar skistar

Jag kan nu meddela att i alla fall just idag så hatar jag skistar. De har världens sämsta information om åldersgränser! Nu får vi inte åka för att sisa sidan av bokningen får vi reda på att det är 25 års-gräns för två personer just över nyår... Jag tycker att man kunde ha fått bättre information om detta då vi bokstavligen SÖKTE på hemsidan efter "åldersgräns" ett antal gånger.

För det andra sitter jag ni och tittar på ett program som handlar om båtbyggen. Don't ask me why!
I alla fall så är det tyligen så att människor som äger lyxyachter, de lever ju ett svårt liv. För det första har de tillräckligt mycket pengar att över huvudtaget ÄGA en yacht, för det andra så tycker de inte så värst mycket om att åka båt?! Det suger ju då för dem att deras lyxyacht står parkerad på andra sidan atlanten när de vill fira en högtid i den hemma i Florida så då hyr de en TAXI för att transportera deras lyxyacht över atlanten. 
Själklart kostar denna också asmycket pengar, men jag säger bara, varför? Finns det inget BÄTTRE att lägga pengarna på än en lyxyachtstaxi. 

Klart folk måste få använda pengar till saker om de har svinmycket pengar, men ibland känns det bara... ja. Onödigt? Lovar att de skulle kunna ta en billig penning för att folk skulle kunna KÖRA över yachten åt dem och sedan flyga hem igen. Det är liksom en lyxyacht. *suck*




Kommentarer
Postat av: Moster

Varför inte ha en extra yacht på båda sidor om Atlanten? Varför inte ha en yacht i Medelhavet och i Stilla havet och varför inte i Vättern?

2011-11-08 @ 15:54:50
Postat av: Kim

Mycket bra fråga! Eller köpa en helt egen yacht-taxi som är ungefär lika stor som Vättern!

2011-11-08 @ 17:42:32
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0