McDonken

Fick precis veta att jag fått jobb på McDonken haha! Aldrig fel att tjäna lite extra pengar så nu får alla komma och köpa hamburgare av mig.

Kändes skönt att få jobb, mest för Viktors skull. Känns som om det är han som är mest stressad över allting. Hoppas jag fixar jobbet bra också.
Känns skönt att äntligen lyckas med något. Även om det är Donken så lyckades jag ändå få jobb bland flera andra sökande. Får mig att känna mig mycket mindre misslyckad och mycket mindre press för min del.
Jag är så trött på att känna mig misslyckad jämt, men nu har jag i alla fall lyckats få ett jobb så nu vet jag att det går.

Funderar dessutom allt mer och mer på att bli optiker, men det är nog funderingar som så småningom kommer att bytas ut mot något annat förr eller senare. Vi får se hur det går med min luddiga framtid.

Kommentarer
Postat av: Irene säger

"Svärmor säger"

STORT GRATTIS !! så kul o dessutom bra för självkänslan att få ett jobb..så STORT GRATTIS igen !!



OCH du skulle passa utmärkt till optiker..det ville jag att Viktor skulle läsa till..men det ville inte han och det var nog mest bara för att mamma sa det =( och eftersom han stor-trivs som "hatad telefonförsäljare" kan ju du få uppfylla min önskning istället..kram

2011-10-20 @ 18:08:53
URL: http://terapi.blogg.se/
Postat av: Kim

Tack så mycket! :D Riktigt boost för självförtroendet!



haha kanske det :) Verkar roligt att bli optiker, men då måste jag läsa tekniskt bas-år också, men det löser sig nog om jag bestämmer mig för att blir det!



Kram



2011-10-21 @ 11:46:20
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

ÅÅH , JOBBKOMPIS :D :D



Hoppas du kommer trivas! för övrigt så är du bäst på att va min vän :D YEEY!

2011-10-22 @ 10:26:55
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Grattis Kim! Det där är ju verkligen grymt! Grattiskram gånger 1000 :D

2011-10-23 @ 19:20:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0