Utmattad

Känner mig helt utmattad. Mår sjukt konstigt nu, men det är ju troligtvis hormonellt, men frågan är om det fortfarande räknas som att må piss? På något sätt så känns det som om jag nedvärderar att jag mår dåligt bara för att jag vet vad det beror på. 

Igår hade jag i alla fall trevligt. Vuxenpoäng när man åker hem till ett annat par och äter gemensam middag. Lite mindre vuxenpoäng när man sitter och tittar på Tucker and Dale vs Evil samt Your Highness och slukar två chipspåsar, som jag inte ens hann smaka på. Sad huh...

Nu så här på morgonkvisten ser jag fram emot konsert med kören, för vi är bra, jag ser mindre fram emot det, för att jag inte kan sjunga mitt bästa när jag har opererat visdomstanden, jag är tacksam för mina vänner och jag är ledsen för att mitt humör gör att jag beter mig som ett as, jag är sjukt jävla hungrig och slutligen så misstänker jag skarpt att jag har urinvägsinfektion, så imorgon blir det vårdcentralen för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0