Sjukling

Här ligger jag och sjukar mig, och tydligen ligger Karin och sjukar sig också, så nu ligger vi och sjukar tillsammans över msn! Sjukt awesome sjukande.

Jag tror att jag börjar friskna till nu i alla fall. Jag är inte lika matt, men det värker i kroppen och snurrar i huvudet. Jag saknar Viktor hela dagarna. Jag tror att p-ringen börjar visa biverkningar. Jag känner mig jätteofta ensam och ledsen, men det kan ha något att göra med att jag sitter själv hela dagarna och sen när Viktor kommer hem åker han iväg på träning.

Är det fel av mig att tycka att det är jobbigt att Viktor har träning efter jobbet måndag, tisdag, onsdag och torsdag? Jag vet inte. Jag vet att han måste få träna och göra det han tycker är roligt, men det är inte kul för mig heller... Speciellt inte när jag är sjuk och sitter och tycker synd om mig själv och känner mig ensam hela dagarna. 

Jag antar att det är fel, men vad ska jag göra åt saken. Tack vare att mitt huvud vet om att han måste få träna så kan jag inbilla mig själv att det inte känns jobbigt, men egentligen så skulle jag bara vilja ha honom hemma och få kramar när han väl är hemma efter jobbet...



Kommentarer
Postat av: Karin :)

ush.. låter inge kul! Men ensam är du inte, jag finns ju jämt här och tänker på dig, och har alltid tid för dig :) Är bara ett samtal bort! Du står ju ut med mitt gnällande så ;)



Det är inte konstigt att du vill va med viktor efter jobbet, du älskar ju honom. Hade reagerat lika dant själv, och visst gör det en lite självisk.. .. men... ;) Hur som så vill jag att du ska må bra!!! Vi får ta en "hej, vi känner oss inte ensamma dag" KRAM!

2011-09-08 @ 22:44:11
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Det är tur att jag har dig Karin :D Tycker verkligen att vi ska ha en sån dag :) Låter sjuk awesome! Kraaaam!

2011-09-09 @ 13:10:33
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0