Ps 3

Okej. Nu är den stora frågan:

Ska jag, eller ska jag inte, köpa ett Playstation 3? Eller ska jag köpa Xbox 360 istället? Det kostar ungefär lika mycket.

HJÄLP!

Frågan är vilken konsol som har mest spel som jag skulle vilja spela.
*suck* ungefär lika många.

Playstation 3 har: Snäppet bättre recensioner, BlueRay spelare, bra spel, men kostar ca. 400kr mer.
Xbox: Viva Pinata, Eventuellt "Natal" (en kamera som läser dina rörelser och tillåter dig att styra spelet utav kontroller), bra spel och är snäppet billigare.


 

Oh please. This sucks.





Kommentarer
Postat av: Karin

uh, jobbigt med beslutsångest! men du får fundera, tänka, kika på spel, räkna pengar och fundera ut vad DU vill!

2010-01-02 @ 21:36:46
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0