Hjärnsubstans

Imorse så vaknade jag den vanliga tiden, med den lilla egenheten att jag hade drömt att jag nästan vaknade innan. Jag drömde att jag hade svårt att sova så jag bestämde mig för att slå igång en film. Jag valde PowerpuffPinglorna (hjälp!). Jag råkade hamna i filmen och räddade dem från att drunkna i någon grön gegga med hjälp utav en brustablett. Det roliga var att jag såg inte filmen på min tv som jag har i rummet, utan jag såg den på en sån där tv som man har i skolan som står i en rullande hylla. Jag vaknade plötsligt utav att värmeelementet slog av och på hela tiden. Det var så grymt irriterande. Jag försökte vakna för att kunna slå av den, men det gick inte. Huvudet snurrade och jag såg allting suddigt. Jag orkade knappt hålla ögonen öppna, och i det tillståndet vacklade jag upp för att upptäcka att sladden inte är i. Då säger elementfanskapet "nej sluta, jag sover". Sen kommer jag på "ja, juste, mamma sa ju att det här elementet säger så åt sig själv att slå av sig". Efter denna snilleblixt vaknar jag (på riktigt).


Inte nog med detta. När jag vaknar så känner jag att det rinner i mitt ena öra. Det är kört, tänkte jag, nu smälter hjärnan och rinner ur.

 


Kommentarer
Postat av: karin

Haha.. :) Det händer även den bästa.. sen råkar det hända dig lite oftare bara ;) :o haha :D

2010-02-26 @ 16:57:21
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Moa

Kim kan inte du ändra din färg på det här "Postat av:" och sånt? :( Min hjärnsubstans rinner ut genom öronen varje gång jag försöker läsa det...

2010-02-26 @ 20:51:10
Postat av: Kim

Haha jo det kan jag göra xD Jag orkade inte ändra det när jag höll på att fixa.. Ska egentligen fixa en helt ny design, men det orkar jag inte :)

2010-02-27 @ 10:02:45
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0