Trött som en sjögurka

Idag är jag trött. Jag vet inte varför, men jag tror att det har något att göra med att jag drömmer så jävla mycket. Det är helt sjukt. Den här morgonen drömde jag 5 gånger att jag vaknade och att klockan ringde, samtidigt var det utblandat med en massa andra sjuka grejer. Jag kommer ihåg att jag satte mig upp i sängen minst 5 gånger innan jag faktiskt gjorde det på riktigt. Dock tror jag att jag har sovit djupare i natt en jag gjort på evigheter. Jag drömde trots allt bara på morgonen, och för en gångs skull så vaknade jag helt utav tidsuppfattning. Annars brukar jag ha stenkoll på den, men den här natten vaknade jag halv 7 första gången och trodde klockan var 4 på natten.

Idag är en seeeeg eftermiddag. Naturkunskap, engelska och svenska. Segt. Sedan blir det en timmas hål tack vare att vi inte har idrott. Jag har försökt så gott jag kan med att komma på någon egen träning att göra, men det verkar vara helt omöjligt. Dessutom har jag ingen erfarenhet eller kunskap om träning så jag kan inte fejka heller. Jag ska göra mitt bästa för att komma ihåg att hämta ut mitt linne på singer också. Jag har ju beställt träningkläder och skor, men än så länge har bara byxorna och sport-bh:n kommit. Byxorna är för övrigt helt underbara. De är någon sorts haremsbyxor som sitter ganska löst, utan att ramla av.

Jag försökte att inte klaga så mycket i det här inlägget, men det sket sig visst. Nu ska jag i alla fall försöka vara lite positiv och se frammåt. Jag har ju i alla fall fixat alla fotouppgifter så det ska bli kul att lämna in. Att lämna in uppgifter i fotot är alltid kul, till skillnad från vissa andra ämnen. Att få konstruktiv kritik i foto är på något vis mycket enklare än att få annan kritik. Det är lite mer konkret. Eller så kanske jag bara finner det enklare.

Tjopptjohoj. Kanske ska sätta mig på en stol och försöka sova en halvtimma innan min baslektion börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0