Borlänge

Idag så har jag varit i Borlänge med mamms. Vi gick omkring och kollade och jag köpte saker till mitt fotoalbum, bland annat ett album, och sen så var det utförsäljning på Lagerhouse så jag passade på att köpa 4 st. tallrikar för 20 kr styck. Lagerhouse ska stänga! GAAAH! Hjälp! Vart ska man nu handla roliga presenter och julklappar?

I alla fall så köpte vi med oss sushi hem! Jag är fortfarande inte överförtjust i sushi, men jag övar mig flitigt. Jag tycker nog mest att det känns coolt när man äter det haha!

Här har vi mina vackra inköp


För övrigt så ska jag beställa en massa saker ifrån HM! Har provat the shoes nu och jag ÄLSKAR DEM! Dock så fanns bara min storlek i rött och jag vill ha svarta, så det blir att beställa från internet. Ska dessutom beställa gympakläder (typ såna som alla andra) och så eventuellt badkläder och lite sådant.

NOOOOOEEEEES! SKORNA ÄR SLUTSÅLDA! GIVE ME A BREAK!
Det blir till att leta ihjäl sig då. Visste att jag skulle beställd dem igår! Damn it. Någon som vill åka till Uppsala och leta med mig?


Kommentarer
Postat av: sarasten

Uppsala! jag e på! vi släpar med oss KK och Jockeboy oxå! :D fett kul ju!

2010-01-17 @ 12:05:14
URL: http://dreamfountain
Postat av: Kim

Yeah! ;D Awesome!

2010-01-17 @ 22:55:40
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0