Dagen T som i tråkig

Here I am. Sitter i min sköna datastol, Herman sitter bredvid mig och tittar på snobben, och det är svin kallt.
Gårdagen spenderade jag med att laga mat. Jag lagade en fruktansvärt god soppa, friterade räkor (som var helt AWESOME btw) och en fantastisk cheesecake som finns tillgänglig för uppätning inom kort. *dräggel*

I förrgår så var jag hemma hos Karin och Kajsa och vi klädde ut oss till diverse tidsåldrar etc. Såklart tog vi kort på hela kalaset också! Bilder kommer inom kort när jag/Karin/Kajsa har orkat och vågat oss på att redigera dem. Övning kan behövas. I alla fall så finns mer info om detta på Karin och Kajsas bloggar som finns länkade under "länkar".
Jag vet att jag kunde ha länkat i inlägget, men jag ville inte (orkade inte kolla upp hur man gör).

Känner mig en aning sömnig, men jag är fruktansvärt peppad för att göra någonting. Problemet är dock... att jag inte ska göra ett skit. Mamma vill inte ens övningsköra med mig. Igår övningskörde jag med pappas bil. Den är helt annorlunda en våran "bilbuss" (som Herman uttrycker sig). Den låter mindre. Mycket mindre. Den är som en katt och våran bilbuss som en fet kaskelottval. Ungefär så.
Jag vill äta sushi också. Det vill Masse också för den delen! Dock så finns det ingenstans i hela Hedemora där man kan äta sushi. Det finns i Borlänge, men det finns ingen som vill åka dit med mig.
För den som inte visste det så är "Masse" Hermans pappa. De är här och hälsar på nu, och därav går barnprogrammen varma på våra avancerade tv-aparater. Fantastiskt.

Jag kan åter igen inte ladda upp min fantastiskt överredigerade påfågel, så jag fick ta en annan bild. En gammal bild. En uggla.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tycker att den ugglan är otroligt söt och pryder din blogg väldigt bra!

2010-01-07 @ 19:06:38
URL: http://alfonspappa.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag med faktiskt :) Funderar på att göra en header av den!

2010-01-07 @ 23:37:34
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det skulle du gott och väl kunna göra :)

2010-01-08 @ 19:15:24
URL: http://alfonspappa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0