Glad

Idag är jag glad och pigg! Jag känner mig otroligt pigg faktiskt. En mycket välkommen förändring efter en hel vecka av gnäll och stånk. Var i skolan idag och hade mycket roligt. Först så sjöng vi på låten med konstig takt och sedan så kollade vi på estet 3:ornas musikal. Den handlade om några tjejer som sexstrejkade för att att få sina killar att sluta vara ute och slåss på kvällarna. Den var bra och rolig, men jag tyckte att den borde ha haft ett klimax. Liksom en topp och sen vänder det och blir bra igen.

Nu har jag precis lagat mat och min kolpudding står i ugnen och min potatis står och kokar på spisen, precis som det ska vara. Är så fruktansvärt glad att jag är så här pigg och jag hoppas verkligen att det håller i sig! Jag är så trött på att vara den sega och gnälliga... 

Förresten. Karin, du gjorde ett bra jobb idag och lycka till med de andra föreställningarna! :D

 

Azzi pazzi är nybadad och ligger och solar på mitt härliga Öland


Kommentarer
Postat av: karin

woho!! Ugglan är klar, vad jag längtat! Vad bra att du är glad och pigg, för det är jag! :) Och låten med konstig takt gillar vi inte, eller inte jag i alla fall!



Tack :D Nu blev jag glad! Det ska nog gå bra!

2010-01-18 @ 21:53:44
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0