Jobba

Jag går ju runt och säger att jag vill jobba och tjäna pengar hela tiden, så nu har jag det. Eller nästan! Jag har städat våran ÄCKLIGA tvättstuga i 2 timmar och 3 minuter exakt. Jag fick 150 kr för det. Var skönt att äntligen göra något, istället för att gå här hemma hela dagarna och få nervösa sammanbrott som jag har spenderat min tid med nu de senaste dagarna när jag har varit hemma och varit sjuk.

Om jag skriver konstigt så är det för att jag för att jag skriver snabbt nu när jag har setat hemma och slöat vid datorn i flera dagar, så jag liksom hoppar över vissa ord och då och då. Dessutom är min hjärna fortfarande helt kokkobello så den fungerar inte riktigt som den ska, men nu gör den i alla fall något. Den fungerar lite grann.

Jag skulle lätt skippa skolan ett tag och arbeta lite istället. Skulle vara rätt skönt att göra något mer praktiskt, eftersom jag inte verkar fungera så bra i teoretiska sammanhang för tillfället. Det är väl bara att kämpa på med skolan antar jag. Trots att jag är så less på den att jag kan spy. Den förstör för mitt stackars huvud, som faller sönder i småbitar.

 

Jag vet var min postlåda bor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0