Karin och Bengt

Tjosan! Kom precis hem ifrån Karin och Bengt. De är Jesper och Jonathans storebrors ex fosterfamilj. De hade två nya nu. En från Göteborg och en ifrån Stockholm. De verkar ganska trevliga.
Vi åt god mat, Oxfilé med potatisgratäng och Lidl-glass till efterrätt. Göttans!

Efter maten så gick alla in i vardagsrummet, och jag passade på att pressa i mig två clementiner (mandariner? zatzumas?). Det var också göttans. I alla fall så passade jag på att ta lite kort på deras otroligt fina hundar, som jag tyvärr inte kommer ihåg vad de heter. Sedan så funderade jag över hur människor så enkelt kan analysera andra människor, för att kanske till och med kunna förstå deras beteende. Alltså, genom att veta några utav personens egenskaper kan man lätt analysera vad personen troligen kommer misslyckas eller lyckas med, men kan också enkelt analysera vilken bakrund de flesta handlingar har. Jag tycker att sånt är jätteintressant, dock så kan jag väl inte säga att jag förstår saker, men jag kan vara med och tänka på mitt eget sätt. Jag känner mig jättesmart då, men det kommer väl att krossas i skolan på måndag! (självklart så är allting man analyserar bara teorier, som inte alls behöver stämma!)

Dessa två sötnosar! Fick inte så bra bilder, men de är så söta att jag inte bryr mig!


Ett totalt virrvarr av hundar


Söt hundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0