Skola

Skolan stressar ut mig som en idiot. Redan! Efter... en dag! Alltså. Jag är inte bra på detta med skola alltså. Det jobbigaste är att tisdagar är värre. Att jag måste pallra mig upp på morgonen, ut i kylan för att spendera dagen i en byggnad som gör mig totalt sönderstressad är inte roligt.
I dag har i alla fall varit en rolig dag, även om jag känner mig som en hög med kobajs just nu. Matten var hemsk, franskan var hemsk, men resten var faktiskt helt okej (musik och foto alltså).

Jag ska se till att rycka upp mig, men det är inte så lätt när man har PMS och helst vill begrava sitt huvud i kudden och inte använda det alls på några dagar. Har tvättat, lagat mat och fortsatt lite med min uggla bara för att inte känna mig så hemsk och löjlig, men tror du inte att jag ta' me' fan känner mig lika gnällig och löjlig ändå.
Det kändes i alla fall bra att laga mat. Att laga mat är som att meditera för mig. Jag gillar att laga mat.
Lagade någon sorts lammkotletter i en gryta idag som blev rätt god faktiskt, även om jag inte alls tycker om lamm. Det ultimata jobbet skulle ju vara att åka hem till folk och laga middag. Helt underbart ju.

Aja. Time to return to reality (= disk)

Cya bastards. (Jag gillar er egentligen. Speciellt med tanke på att ni som läser är mina närmaste vänner haha!) *kram*

NEJ KIM! FY! Inga chips förrän på fredag.

-Uuuäääh! Den ligger ju där och väntar på mig!


Kommentarer
Postat av: Jocke

Du är inte den enda som blir sönderstressad av skolan! Har redan 3 prov att plugga till... Yippie!

2010-01-11 @ 22:55:44
URL: http://warfvinges.blogg.se/
Postat av: karin

haha, håll ut! :D



chips.. (Y)

2010-01-12 @ 07:23:05
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Oh yeah :( Det är jobbigt som fan att plugga!

2010-01-12 @ 21:48:19
URL: http://zeromiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0