Vaken

Jag vaknade idag och för en gångs skulle kände jag mig... vaken.
Detta är ett tag sen och jag känner att jag önskar att jag gjorde det oftare. Jag är inte simmig i huvudet, jag har ingen huvudverk, jag byter inte plats på ord och jag ser (förutom mitt synfel)! Well, isn't that amazing.
Dessutom håller jag just på med min "avsockring". Den går väl sådär, måste jag säga. Jag har fortfarande en massa godis och chips som ligger och skräpar, och ibland är det svårt att låta bli! Oftast är det svårt att låta bli faktiskt. Det behövs inte ens en metafor för att förklara det. Tänk sig liksom ett rum fullt med chips, med Kim i som inte får äta!
Läskig tanke.
Men jag jobbar hårt med att sluta med läsk i alla fall, för det vet jag att jag kan. Trots att jag köpte en hel kasse med ginger ale på Ålands-kryssningen... Har faktiskt inte druckit nån. Än.
Men man måste ju dricka det om man har köpt det, eller hur? Så jag känner mig ursäktad när det gäller ginger ale.
Det är ju faktiskt samma sak med chipsen. De kan väl inte bara ligga där och ruttna?
Jag får helt enkelt äta upp allting och vara onyttig tills allting är slut! Sedan blir det min "bara chips på fredagar" taktik igen. Har inte råd att spendera alla pengar på chips. Jag vill ju köpa ett ps3/xbox!
Blir nog ps3 om det blir något.

Aja ska snart gå ner och fota lite med Li. Hon är duktig på det hon!

Denna bild har Karin tagit på mig! Blixt och lång slutartid, men Karin skakade lite väl mycket så den blev lite suddig... men jag tyckte att det blev snyggt!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag tycker bilden blev cool :)

2010-01-03 @ 16:10:39
URL: http://alfonspappa.blogg.se/
Postat av: Karin

haha.. ush så skakig man kan va :D men ja resultatet blev ju häftigt!



Tog du ngra fina kort på fotopromenaden med Li? :) Vill se isf! btw Det är helt OK att dricka ginger ale :D



jag röstar för PS3, verkar askul! :D

2010-01-03 @ 19:05:07
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/
Postat av: Kim

Haha :D Ja det blir nog det! I alla fall så tog vi inte så många bilder... Det var så kallt ute! Men vi spelade wii i alla fall :)

2010-01-03 @ 20:13:43
URL: http://zeromiles.blogg.se/
Postat av: Karin

okej, men wii är bra!! (Y)

2010-01-03 @ 22:03:32
URL: http://karinsfantasivarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0